Food Mood Magazine

Selectum Blu Cruises ile masalsı Yunan adaları yolculuğu

Selectum Blu Cruises’in Bahama bayraklı 201 metre boyunda ve 382 kabinli Blue Saphire isimli gemisinin tur başlangıç yeri Bordum Cruise Port… Selectum Blu Cruises, yolcularını yeni ülkeleri ve kültürleri keşfetmeye davet ederek; her limanda özenle planlanmış, çeşitli ve ilgi çekici geziler sunuyor. Denizcilik geleneğini sürdürerek, uygun fiyatlı kaliteli tatil seçenekleri bulunan Selectum Blu Cruises, uyguladığı önlemlerle Covid-19 pandemi döneminde “safe cruise” sertifikasını almaya hak kazanan Türkiye’nin ilk kruvaziyer gemisi olma özelliğine sahip.

Manzarası kadar lezzetleri de hayran bırakıyor

Blue Saphire’in büyüleyici manzarası kadar yemekleri de hayranlık yaratıyor. Gerek servis kalitesi gerekse unutulmaz lezzetleri yüksek beğeni toplarken, özellikle şef imzalı menüler ise turların gözdelerinden oluyor. Deneyimli Şef Bülent Yıldız imzalı menüler, tur boyunca misafirleri lezzet yolculuğuna çıkarıyor.

Türkiye’nin ilk kruvaziyeri

Türk yerli sermayesinin ilk cruise gemisi olma özelliği ile bu yıl Bodrum’dan turlarına başlayan Blue Saphire, iki, üç ve dört günlük turları ile Yunan adalarına seyahat etmek isteyen misafirlerine rüya gibi bir tatil sunuyor.

30 Ekim’e kadar 43 sefer düzenleyecek olan Selectum Blu Cruises, Bodrum’dan Mikanos, Rodos, Santorini, Kos adalarına turlar düzenleyecek. 750 yolcu kapasiteli Blu Saphire, Türk, İtalyan, Asya mutfağının lezzetlerini, 24 saati kapsayan etkinliklerini, açık ve kapalı havuzlarını, diskosunu, spor salonunu, Spa merkezini misafirlerinin hizmetine sunuyor.

“Daha çok gemi ile servis vereceğimiz inancındayız”

Selectum Blu Cruises Genel Müdürü Ahmet Yazıcı, gemi ve turlara ilişkin şunları söylüyor: “Bodrum’dan ilk cruise seyahatlerimiz başladı. Üç ve dört gecelik programlarımızla misafirlerimize hizmet veriyoruz. Türkiye’nin ilk kruvaziyeri ile Bodrum’u seçme nedenimiz, Bodrum ve Muğla bölgesindeki tatil ve turistik alanın çok geniş olması. Yunanistan’ın en ünlü adaları Mikanos, Rodos, Santorini, Kos’a gidiyoruz. Adalarda kalış sürelerimiz çok uzun. Konseptimiz tam pansiyon şeklinde. Sabah, öğle, akşam yemeklerimiz, beş çaylarımız, gece yarısı ikramlarımız fiyatların içinde. Hayırlısı ile ilk seferimize Bodrum’dan başladık. Tüm sezon Bodrum’dan devam etmeyi planlıyoruz. 119 euro’dan başlayan fiyatlarla servis veriyoruz. Bu seneki fiyatlarımız gerçekten çok cazip. Şu anda yoğun bir talep başladı. Satışlarımızı hızlı bir şekilde devam ediyor. Bu şekilde giderse seneye daha çok gemi ile servis vereceğimiz inancındayız.”